Machiajul de festival, simplu - behind the scenes



Vară, soare, festivaluri, distracție și mare. Da, vara este cu siguranță anotimpul meu preferat și îl aștept cu nerăbdare mereu. Visez cu ochii deschiși cum ar fi să trăiesc într-un loc unde e tot timpul cald și am la doi pași de mine o mare sau un ocean plus nisip. Dar hai să revenim cu picioarele pe pământ și să vă arăt colaborarea frumoasă pe care am realizat-o împreună cu Roxana Morait.

Roxana este o prietenă, Make-up Artist la început de drum, iar pasiunea și dăruirea ei o vor duce pe drumul către succes.

Am optat pentru un machiaj de festival simplu, natural, însă au fost urmați toți pașii necesari unui machiaj care să reziste cu brio nopților pline de nebunie și distracție.

Iată pașii pe care i-am urmat pentru a avea un loc natural, fresh, dar totodată potrivit pentru festival.

1. Tonic. Tenul a fost curățat și revigorat cu un tonic (noi am folosit unul de la Gerovital care mi-a lasat pielea fresh)


2. Primer. Alegerea Roxanei a fost un primer de la Inglot, pe bază de silicon care mi-a ținut în frâu tenul meu super-ultra-mega-extra gras și machiajul a rezistat eroic câteva ore bune.



3. Fondul de ten. Maybelline Fit Me! Matte + Poreless, potrivit tenului cu tendință de îngrășare È™i care are un finish natural


4. Anti-cearcăn. Opțiunea Roxanei a fost cel de la Catrice Liquid Camouflage. Personal îl folosesc și sunt mulțumită de treaba pe care o face.
5. Pudră. Translucidă - Rimmel London; Compactă - Melkior





6. Machiajul ochilor. Farduri Melkior



7. Iluminator. theBalm Mary Lou-Manizer



8. Buze- Ruj lichid Maybelline Vivid Hot Lacquer


Aceasta a fost propunerea noastră pentru un make-up natural, de festival. Am completat machiajul cu o cordeluță de flori în păr. Da, îmi plac coronițele și stilul Boho.

Până data viitoare, vă las machiajul Roxanei pentru inspirație, alături de fotografiile realizate "în spatele scenei".









Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu