Pensiunea IZA - Oaza de relaxare din inima Maramureșului

Fiecare vară are povestea ei. Povestea acestei veri este cea a nunților. Pe lângă jurăminte și petrecerea de după, nunțile mai pot fi un bun prilej de a explora și de a descoperi meleaguri de poveste.

Până în luna iulie, am participat la trei nunți, toate în locații mai deosebite, în care nu ajung prea des.

Cu prilejul unei nunți organizate în Vișeu de Jos, în zona României "unde se agață harta-n cui", am fost cazați la o pensiune de lemn, tradițională, poate cea mai frumoasă pensiune la care am fost vreodată.

Pensiunea Iza, căci despre aceasta este vorba este amplasată în inima Maramureșului, fiind înconjurată de munți și verdeață.

Mirosul proaspăt de lemn ne-a întâmpinat la intrare, alături de costume tradiționale pe perete și un șemineu rustic. Scările din lemn, precum cele din casele bunicilor, conduceau spre camera noastră aflată la etaj, chiar în capătul holului.

Am avut norocul să primim o cameră cu balcon, a cărui priveliște m-a lăsat fără cuvinte; cât vedeam cu ochii erau doar munți și natură. Mobilierul de lemn mă ducea cu gândul la ilustrațiile din cărțile cu povești sau la piesele de mobilier văzute prin muzee.

Am rămas plăcut surprinsă de aspectul și designul tradițional al pensiunii, potrivită atât pentru cei care caută o oază de relaxare, cât și pentru pasionații de aventură.

Recomand cu mult drag pensiunea celor care vor să evadeze în natură și să descopere spiritul Maramureșului.
















Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu