Excursie la Crucea Caraiman și Babele

Zilele acestea am fost într-o frumoasă excursie la munte, o excursie care m-a energizat și m-a făcut să mă bucur de fiecare minut petrecut în natură. Am descoperit locuri minunate, oameni frumoși și plăcerea de a face poze.

Am să postez poze din toate locațiile în care am fost. Drumeția pe Muntele Caraiman a fost prima de acest gen pentru mine și mi-a plăcut foarte mult.
Am început ziua de vineri în forță. Am luat trenul cu fetele și am mers de la Predeal la Bușteni. Toate bune și frumoase, multă voie bună și un oraș curat, frumos amenajat și care e înconjurat de munți și verdeață.
Am mers până la telecabină, încă de pe drum fiind înconjurate de ofertele celor care urcau cu mașina lor pe munte. Am refuzat și ne-am pus frumos la coadă pentru a urca. Surpriza? Am așteptat 3h. Da. 3h pentru a urca cu telecabina la Sfinx, Babele, Crucea Caraiman și alte atracții turistice. Prețul biletului dus-întors cu telecabina a fost 70 lei.
Urcarea cu telecabina nu a durat mult, în jur de (+- )10 minute, având o viteză constantă. 
Am ajuns și noi sus, unde era foarte, foarte frig, iar eu eram îmbracată subțire (am înghețat puțin, ce-i drept).
Traseul de la  telecabină până la Crucea Eroilor Neamului (Caraiman) a durat în jur de 1h, 1h 30, fiind un traseu relativ ușor (am reușit să-l parcurg fără probleme în teniși, neavând echipament montan). 
Crucea se află la o altitudine de 2219 m. Priveliștea de acolo m-a lăsat fără cuvinte. Fotografiile de mai jos exprimă ceea ce nu pot eu exprima în cuvinte!
Recomand cu drag această drumeție care va fi cu siguranță una de neuitat.


Orașul Bușteni


Primăria orașului Bușteni (o clădire care mie mi-a plăcut foarte mult)







În continuare, drumul spre Crucea Caraiman, după coborârea din telecabină




O porțiune de gheață




















Babele

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu