SuperBlog - Provocarea toamnei



Sursa: http://bit.ly/2eTkWXe

Competiția SuperBlog este una special dedicată bloggerilor, care anul acesta va fi la cea de-a 15-a ediție. Prima dată am auzit despre competiție anul trecut, în timp ce participam la "Școala Flanco". Din păcate, am tras puțin de timp și nu am reușit să mă înscriu până acum (ce-i drept, nici nu am avut curaj să fac acest pas). Mi-am dat seama că îmi place să fiu blogger, să scriu, iar oportunitățile nu au încetat să apară.

Cred cu tărie că totul se întâmplă cu un motiv, așă că acum e momentul să prind curaj și să-mi demonstrez că pot, fiind totodată conștientă că singurele limite sunt cele pe care mi le pun eu.

Curând va fi ziua mea, iar pe lângă cadourile pe care le voi primi de la cei dragi, am să-mi fac È™i eu un cadou: înscrierea în cadrul competiÈ›iei SuperBlog. 

Am auzit È™i am citit despre competiÈ›ie doar experienÈ›e frumoase, fiind o competiÈ›ie care te provoacă È™i te ajută să descoperi o latură a ta pe care nu È™tiai că o ai. Acestea fiind spuse, e timpul să-mi fac noi amintiri È™i să înfrunt noi provocări, începând cu data de 26 septembrie. 

Tare cu drag v-aș povesti mai multe, însă e prima dată când particip. Aștept cu nerăbdare competiția SuperBlog!

P.S. Cuvinte spuse din suflet de către o maramureșeancă.



Share this:

CONVERSATION

3 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere