OLE OLE OLE! Campionii, campionii ...


Astăzi am să vă povestesc despre o perioadă din viaÈ›a mea, care a avut o influență enormă: cea în care am fost jucătoare de handbal timp de 6 ani. Da, am făcut handbal de la sfârÈ™itul clasei a patra până la sfârÈ™itul clasei a zecea. GhiciÈ›i pe ce post jucam! Exact, portar. A fost una dintre cele mai frumoase perioade ale vieÈ›ii mele, o perioadă de care îmi amintesc cu nostalgie È™i nu regret nicio clipă decizia de a face parte dintr-o echipă sportivă.

Am călătorit mult, aveam o viață dinamică. Meciuri în deplasări, meciuri acasă și meciuri contra echipelor de baieți. Odată cu aceste deplasări bineînțeles că am cunoscut și foarte mulți oameni, din toate colțurile țării.

Desigur, meciurile erau rezultatul unei munci intense pe teren, alături de antrenamente și cantonamente. Multă muncă, mici sacrificii și pasiune, dar viața de sportiv are la rândul ei multe părți minunate. Satisfacția din timpul meciului când fanii scandează numele echipei sau chiar numele tău sau momentul în care, la sfârșitul unui meci cântă pe fundal melodia "We are the champions" a celor de la Queen. N-am să uit niciodată momentele de victorie, atunci când pe fundal erau melodiile consacrate campionilor. Victoria, reușita unui meci bun și melodiile potrivite pe fundal reușeau să-mi inducă un sentiment de adevărat campion, plus pielea de găină.

Numărul pe care îl aveam pe tricou era... 1. Eram numărul 1. Viața de sportiv te schimbă în bine și mereu vei rămâne un campion... cel puțin în sufletul tău.

Acum probabil vă întrebați de ce vă povestesc eu toate acestea, despre mine, despre handbal și despre meciuri. Ei bine, motivul este simplu. Am găsit o metodă la îndemână care a reușit să-mi facă din nou pielea de găină atunci când ascult melodia "We are the champions". Emoții și amintiri care revin pentru moment. Este vorba despre niște boxe aparte, care reușesc să redea atmosfera de sportiv sau campion atunci când redau notele pe fundal.

Am descoperit un sistem audio mai deosebit, care redă atât sunete, cât È™i sentimente. Este vorba despre Edifier R2730DB, sistem audio 2.0, care are o soluÈ›ie Tri-amp cu 3 căi. Pe lângă acestea, nu lipseÈ™te conexiunea Bluetooth 4.0 È™i multiplele intrări: optic, coaxial, RCA È™i AUX.

Carcasa de lemn este special realizată pentru a putea suporta cu brio volumele mari, dar si pentru a reduce rezonanța acustică. Bass-ul este puternic datorită celor 136 de Watts, iar turbulențele de aer sunt eliminate cu ajutorul bass reflex-ului.

Pasiunea este unul dintre cuvintele care definesc EDIFIER: pasiune pentru sunetdesign È™i calitate. ConvingeÈ›i-vă singuri de eleganÈ›a È™i experienÈ›a produselor EDIFIER, care sunt pe piață din anul 1996 (China), cu timpul ajungând È™i în Europa. Pe lângă producerea de sisteme audio, compania se implică È™i în comunitate astfel că studenÈ›ilor de la Institutul de Tehnologie din Beijing le sunt oferite burse, iar prin programul Edifier Angel Sound Foundation copiii cu deficienÈ›e de auz sunt ajutaÈ›i să descopere sunetele.

E ușor să găsim un sistem audio care redă sunete, dar e foarte greu de găsit un sistem audio care să redea sentimente și amintiri.




Acest articol a fost scris în cadrul competiției SuperBlog 2017 - Proba 5.




Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu