Experiența mea la #ScoalaFlanco - #TravelPesteAsteptari

Școala Flanco este de fapt o academie de cursuri gratuite, care abordează mai multe teme/domenii. Acestea au loc în București în cadrul magazinului Flanco din Băneasa Shopping City.

Totul a început când am descoperit anunțul despre Școala Flanco. Una dintre teme mi-a atras atenția în mod deosebit și anume cursul de #TravelPesteAsteptari susținut de către Răzvan Pascu. Înscrierea se realiza foarte simplu: un comentariu lăsat pe site-ul lui Răzvan, menționând de ce îți dorești să participi la acest curs. Am fost selectată și aventura a început.




Sun foarte bucuroasă că m-a ales și am avut ocazia să particp la acest curs. Am mers din Cluj până la București doar pentru acest curs.

Mi-a plăcut foarte mult de Răzvan Pascu. Este un om hotărât, cu idei faine și principii puternice. A fost foarte deschis cu noi, ne-a împărtășit experiența lui de viață, cum a ajuns atât de cunoscut și de bun în ceea ce face. Ne-a dat multe tips & tricks, și ne-a încurajat să nu renunțăm la visul nostru de a călători și de a ajunge unde dorim.



La final, am avut un mic concurs, în care, pe echipe, trebuia să scriem un articol de blog pentru o destinație turistică, aplicând ceea ce am învățat noi în acea zi. Echipa noastră a câștigat.

Am întâlnit oameni faini, cu povești care mai de care mai surprinzătoare și mai captivante, deoarece domeniile din care proveneau restul participanților erau foarte variate.

A fost o experiență frumoasă, foarte productivă, deoarece am aflat informațiile importante de care aveam nevoie pentru a avea un blog mai bun, mai interesant și mai util pentru cititorii mei.

Îmi pare foarte rău că nu sunt acum în București să particip și la ultimele cursuri. Din păcate, nu am mai putut să merg și în acest weekend.

Vă invit cu drag să participați la masterclass-ul de mâine cu Loredana și la edițiile viitoare, proficați de această oportunitate cei care sunteți din București sau în zonele de lângă.





Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu