Top 5 destinații exotice pe care îmi doresc să le vizitez - #ScoalaFlanco

Am pregătit un top cu aceste destinații de poveste, unde este mereu cald, soare, iar nisipul îmi gâdilă picioarele la fiecare pas.


1) MARTINIQUE - Insula cu aromă franceză

Ce destinație exotică poate fi mai potrivită pentru o iubitoare a limbii franceze și a Parisului? Cu siguranță Martinique mi se potrivește cel mai bine. Iz franțuzesc, ocean, palmieri, nisip alb, într-un cuvânt, paradis.

În Martinique poate crește aproape orice fruct. Yummy-Yummy ce festin! Ador fructele. Cu siguranță am să le încerc pe toate.

Datorită vegetației luxuriante, aceasta mai este supranumită "Insula Florilor". Sunt nerăbdatoare să mă așez la umbra unui cocotier, ascultând muzica antileză în surdină, în timp ce savurez un cocktail dintr-o nucă de cocos. Eu deja simt cum soarele îmi mângâie pielea.


Sursa: https://www.emaze.com/

2) THAILANDA - Perla Asiei de Sud-Est

Am descoperit această țară în urma unui proiect pe care l-am avut de făcut la facultate și m-am îndrăgostit pe loc. Sunt atât de multe locuri frumoase și fermecătoare de vizitat încă e foarte greu să le cuprind pe toate, însă câteva mi-au atras atenția în mod special.

Primul lucru pe care îl fac când ajung în Thailanda este să încerc faimoasa mâncare thailandeză care este comercializată ambulant pe stradă. Atât de multe bunătăți picante, aromate și foarte diferite de mâncarea mea de zi cu zi. Din fericire, îmi plac provocările și ador mâncarea picantă.

Fiind fan James Bond, nu trebuie să ratez insula Khao Phing Kan. Începând cu anul 1974, insula apare în filmul "The Man with the Golden Gun", iar de atunci este cunoscută în lume ca fiind insula James Bond.

Unul dintre modurile mele preferate de relaxare este să mă așez în fața unui lac și să maă pierd în peisaj. Cel mai frumos lac din lume se află în Thailanda. Un lac minunat, acoperit de nuferi înfloriți, printre care trec cu barca. Deja m-am teleportat acolo, simt mireasma locului și sunt cea mai relaxată și mai fericită persoană din lume.

Templele din Thailanda sunt cunoscute în toată lumea. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea locuitorilor sunt buddhisți. Se estimează că ar fi în jur de 40.000 de mii de temple. Wow! Arhitectura acestora mi-a întrecut orice așteptare. Sunt atât de nerăbdătoare să le văd, chiar să intru într-un asemenea lăcaș și, desigur, să-l pozez. Cuvintele nu pot exprima măreția lor, pozele m-au cucerit și m-au lăsat fără cuvinte.


Sursa: https://www.soarlegs.com/backpacking-thailand/

3) TIERRA DEL FUEGO - Focul de la capătul pământului

Aș merge până acolo tocmai pentru peisajele de vis, care parcă sunt desprins dintr-o altă lume. Pozele pe care le-am văzut arătau ca un tablou realizat de către un artist. 

Priveliștile pe care le-am văzut sunt spectaculoase, iar datorită pasiunii mele pentru fotografie, mi-aș dori mult să văd acele locuri. Pasiunea mea e atât de puternică încât aș merge până acolo, fiind totuți un mediu puțin ostil datorită conflictelor asupra teritoriilor care există, Ushuaia este considerată ca o poartă spre Antarctica. Deși acele locuri sunt mereu reci, totuși atmosfera aceea în care se îmbină peisajele oferă cel mai frumos tablou pe care îl voi vedea vreodată.

Se poate ajunge direct cu avionul în Ushuaia, însă eu prefer să știu că am mers pe ceea ce se numește "Drumul către sfârșitul lumii" (Ruta del Fin del Mundo)


Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=mbLBEVWwDW8


Sursa: https://notasherpa.com/

4) HAWAII - ALOHA HAWAII

Hawaii este o destinație exotică superbă. Toată lumea când aude de acest stat se gândește doar la plajele frumoase, perfecte și la fete frumoase care poartă la gât ghirlande colorate, însă nu doar despre asta e vorba. Am găsit câteva locuri superbe și niște activități inedite de făcut.

Am aflat că aici există un parc impresionant de... vulcani. Parcul Național de Vulcani are diverse peisaje,de la urmele negre lăsate de lavă până la splendidele păduri tropicale sărutate de nori. De asemenea, am posibilitatea de a vedea unul dintre cei mai activi vulcani din lume. Cu siguranță fotografiile vor fi spectaculoase. 

Am găsit interesant și faptul că Pacificul are un canion, mai exact Marele Canion din Kauai. Pentru vizitarea acestui loc, am să-mi rezerv o zi în care să ma plimb doar pe aici. Nici nu cred că pot să-mi imaginez splendoarea acestui loc, darămite cât de spectaculoase vor fi pozele. 

Sunt convinsă că și voi ați văzut prin desenele animate și pe la TV oameni care călăresc un măgăruș, în timp ce parcurg diferite porțiuni de drum, cu peisaje fermecătoare. Ei bine, uite că în Hawaii am ocazia să fac acest lucru.

Mâncarea. Să nu uit de mâncarea tradițională hawaiiană. Un amalgam de gusturi și arome: porc Kalua, calamar Luau (frunze de taro fierte, caracatiță și lapte de cocos), sunt doar o mică mică parte din bunătățile servite de către localnici. Deja mi s-a făcut foarte foame.


Sursa: https://www.tes.com/lessons/_ONYtJLEFlfHOQ/hawaii


Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=6CBnqZkascs


5) NOUA ZEELANDĂ - Țara Paradis

Am auzit de multe ori vorbindu-se despre această mică țară din Pacific, cum că ar fi ceva cu adevărat deosebit. Se spune chiar că toate peisajele din lume pot să fie văzute acolo. Chiar mi-aș dori să văd despre ce e vorba, să văd și eu de ce oamenii laudă atât de mult aceste locuri. 

Vreau să merg prin Auckland, să fac o plimbare cu feribotul prin Milford Sound, să văd acele lacuri frumoase și să intru chiar și pe platoul de filmare al Hobbiților. Și..probabil că mă aventurez la câteva experiențe de sporturi extreme precum canoe, heli-skiing sau bungee jumps, dat fiind că Noua Zeelandă este cunoscută în întreaga lume ca fiind raiul celor entuziaști de adrenalină.

Pe lângă aventurile de mai sus pe care vreau să le încerc, nu am să uit și de relaxare. Ce poate fi mai plăcut decât o vizită pe unde dintre plajele de acolo.

Cert e că îmi doresc foarte mult să văd și această țară.


Sursa: https://www.gadventures.co.uk/trips/highlights-of-new-zealand/2437/?ref=list-7363











Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu