Ready, set, go - Webstock 2017

Sursa: https://www.facebook.com/webstock/


Auzisem pentru prima de Webstock anul trecut, din păcate după ce s-a terminat perioada de înscrieri. Anul acesta a fost pentru mine unul plin de provocări și evenimente frumoase la care am participat și particip în continuare. Așadar cred cu tărie că prima ediție a evenimentul (pentru mine) va fi una din care voi avea multe de învățat, în care voi cunoaște mulți bloggeri faini și chiar voi lega prietenii.

O colegă de la fostul job, bloggeriță și ea, m-a încurajat să particip și asta am și făcut. Am fost foarte bucuroasă când am primit e-mailul de confirmare, cel care mă anunța că voi fi blogger acreditat în cadrul celui mai mare eveniment de social media din România. Foarte tare, nu?

Am început să-mi fac bagajele căci au mai rămas mai puțin de 2 zile până ce va începe Webstock, ediția 2017. Haideți să vă povestesc mai multe despre desfășurarea evenimentului:


  • Mai întâi, să nu uităm că Webstock este cel mai mare eveniment de social media din România care îi reuneÈ™te pe cei pasionaÈ›i de marketing, social media, blogging È™i de mediul online.
  •  Două sesiuni È™i È™ase micro-conferinÈ›e vor avea loc în paralel. Cele două sesiuni vor fi doza de inspiraÈ›ie oferită de cei care au realizat lucruri frumoase atât în mediul online, cât È™i în offline. Cât despre micro-conferinÈ›e, acestea abordează teme precum: Influencer Marketing, Blogging, Instagram, Best practices, New digital ideas È™i Visual Marketing. Hmmm, toate mini-conferinÈ›ele mi se par interesante È™i mi-e destul de greu să aleg una. Gândindu-mă că sunt la început de drum, cele mai potrivite acum ar fi Blogging, Influencer Marketing È™i Visual Marketing. Din păcate, pot să aleg doar o singură conferință. Vă voi povesti după eveniment la care dintre ele am hotărât să merg È™i cum a fost.
  • Gala Webstock Awards - la finalul evenimentului se va desfășura cea mai importantă competiÈ›ie a mediului online din România unde vor fi premiate cele mai faine proiecte din sfera digitală, adică cele mai creative È™i originale.
  • Dintre toÈ›i speakerii care sunt invitaÈ›i la Webstock, cel mai mult îmi doresc să-l ascult È™i să-l cunosc pe Matei Dima. Mi se pare foare fain ce a reuÈ™it să facă È™i cum a ajuns să fie atât de cunoscut într-un timp relativ scurt. Lista cu ceilalÈ›i speakeri o găsiÈ›i aici: http://www.2017.webstock.ro/.
Dacă nu aÈ›i reuÈ™it să ajungeÈ›i anul acesta la Webstock, puteÈ›i să vedeÈ›i live evenimentul, online, aici:  www.webstock.ro.

Nu uitaÈ›i, cei care v-aÈ›i înscris, ne vedem vineri, 29 septembrie, la Hotelul J.W. Marriott, BucureÈ™ti. 

Revin cu un articol cu fotografii și impresii de la cel mai mare eveniment de social media din România!

P.S. Până data viitoare nu uita - Make memories from dreams!




Share this:

,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu