Lady Cat - localul cu pisici din Cluj-Napoca

Lady Cat este localul cu pisici din Cluj-Napoca. Acest local adăpostește pisici de pe stradă, care însă sunt duse la veterinar și îngrijite periodic. Poate cel mai frumos lucru este acela că dacă poți și dorești se poate adopta pisicuța care ți-a intrat la inimă.
Am tot văzut pe Facebook postările acestui local și m-am bucurat foarte tare deoarece iubesc animalele și este o idee frumoasă a unor oameni cu suflet mare care îngrijesc aceste ființe nevinovate care nu au avut norocul de a face parte dintr-o familie iubitoare.
Cu siguranță, Lady Cat este doar pentru iubitorii de animale, deoarece pisicile se plimbă prin local și te fac să nu mai vrei să pleci de acolo. Sunt jucăușe, iubitoare și dornice de a fi mângâiate și de a "socializa".
Datorită faptului că este un local atât de special, există niște reguli de urmat pentru ca vizita să fie cât mai plăcută și lipsită de incidente. Regulile sunt simple, iar pentru asta se completează un formular pentru bunul mers al vizitei.
În interiorul localului sunt puse la dispoziția clienților jucării cu care se pot atrage pisicile la joacă. Am avut norocul de a nu fi foarte multă lume la ora la care am mers noi și m-am jucat pe tot parcursul vizitei cu pisicile. Înainte de a savura o cafea sau o limonadă în cadrul localului este nevoie de o programare în prealabil deoarece sunt puține mese, este un spațiu mai restrâns.
După părerea mea, acest local este o inițiativă minunată, care face bine pisicilor abandonate, iar pentru iubitorii de animale/pisici este locul ideal pentru petrece puțin timp în compania acestor pisici frumoase și iubitoare.

Meniul, pe lângă o variate de băuturi delicioase, conține și regulamentul de ordin interioară.

Locul de joacă al pisicilor, amenajat special pentru ele

Mesele unde se poate savura consumația alături de somnoroasele că vă țin companie

Somnoroase păsărele, pe la cuiburi se adună ..

"Azi n-am chef..."




Limonada mea savuroasă de castravete È™i busuioc 



"Cine te mai așteaptă ca și mine o viață întreagă doar pe tine, Ghiță?"

Hai să ne jucăm! Sau să ne uităm la teatru?
 (Jucăria lor preferată, donată de niÈ™te oameni cu suflet bun)



Și așa ne-am jucat noi azi .. PUUUURRRRFECT!


Share this:

CONVERSATION

3 comentarii: