Acel moment când mergi în vacanță și ai parte de acnee ...


Acneea este una dintre cele mai comune probleme ale adolescenților și nu numai. Puțini sunt cei norocoși să scape din perioada adolescenței fără monstruleții apăruți peste noapte, pregătiți să le dea bătăi de cap dimineața. Cu toate acestea, apariția acneei este un proces normal, întrucât corpul nostru trece la un nou nivel al vieții și se maturizează atât fizic, cât și psihic.

Fiind fostă sportivă de performanță, îngrijirea corectă a tenului nu era chiar o prioritate pentru mine și astfel nu am reușit să am o piele frumoasă, "ca de bebeluș". Vă mărturisesc că am fost destul de norocoasă, căci nu am avut parte de o acnee gravă, care să îmi lase urme sau să trebuiască să urmez tratamente speciale de la dermatolog. Cu toate acestea, vreau să vă povestesc o experiență personală în care acneea mi-a dat bătăi de cap și "m-a ajutat" să nu fiu gata de selfie.

Am mers într-o frumoasă vacanță la Paris, împreună cu iubitul meu. Toate bune și frumoase, tenul era curat, fără coșuri la momentul plecării de acasă. Odată ajunși la Paris, am avut parte de o surpriză nu tocmai plăcută. Concret, încetul cu încetul, pe perioada vacanței, monstruleții s-au gândit să iasă la suprafață și să-mi joace niște feste. Așa că, ce să vezi, tenul meu era invadat de coșuri. Nici până în ziua de azi nu am reușit să elucidez acest mister, cum de am avut parte de această mică surpriză. Tind să cred că întâmplarea s-a datorat fie schimbării mediului, fie alimentației. În orice caz, am fost foarte supărată în acel moment pentru că ne făcusem multe selfie-uri și poze la diferite photobooths, dar și cu telefonul, și în majoritatea mi se văd coșurile care mi-au ruinat pozele din vacanță. Am căutat pe acolo niște produse pentru acnee, dar și-au făcut efectul și coșurile au trecut abia după ce am ajuns acasă.

P.S. Am ajuns acasă și am pus toate pozele într-o ramă vintage, frumoasă. Acum stau frumos în ramă, în holul casei și la văd zilnic.

Am descoperit zilele acestea gama completă pentru combaterea acneei, potrivită tenului gras, Gerovital Stop Acnee și mi-am adus aminte de vacanța mea cu năbădăi din Paris. Este vorba despre un tratament care vine sub forma unei scheme pentru rezultate optime. Adică, sunt trei etape de folosire a produselor, numărul etapei fiind trecut chiar pe ambalaj pentru a face utilizarea cât mai concretă și ușoară. Cele trei etape sunt:

  1. Etapa 1 este dedicată curățării și purificării tenului și conține următoarele: Gel spumant purifiant, Mască film purificatoare, Benzi curățare puncte negre.
  2. Etapa 2 este dedicată acțiunii și tratării tenului și conține următoarele: Cremă-Gel Sebum Control și Crema Ultra-Activă. 
  3. Etapa 3 este dedicată mascării imperfecțiunilor: Crema CC Matifiantă.


Aș fi vrut să am în bagaj o parte din produsele Gerovital Stop Acnee pentru a avea parte de o vacanță mai liniștită și lipsită de griji. La următoarea vizită în Paris voi avea grijă să am în bagaj și un kit tratament cosmetic de la Gerovital din gama Anti Acnee.

Eu cred că totul se întâmplă cu un motiv și fiecare experiență sau peripeție este o amintire frumoasă, care merită împărtășită. Chiar dacă coșurile mi-au dat bătăi de cap și mi-au ruinat pozele, a fost o vacanță frumoasă, de care îmi amintescu cu drag. Acneea nu e un capăt de drum și se poate trata, chiar dacă uneori ne face zile fripte.

Acest articol a fost scris în cadrul competiției SuperBlog 2017 - Proba 4.





Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu