La pas spre Moulin Rouge

Astăzi vreau să vă povestesc și să vă arăt câteva poze de la Moulin Rouge (din exterior) și câteva clădiri frumoase și magazine care mie mi-au furat privirea.

Moulin Rouge este cel mai cunoscut cabaret din lume și, totodată, una dintre atracțiile Parisului. Cabaretul și-a deschis porțile în anul 1889, când niște fete au venit cu un dans mai neobișnuit la acea vreme. Acel dans cu fustele ridicate care lasă la vedere picioarele catifelate și desuu-rile domnișoarelor care au reușit să scrie istorie. S-au făcut și filme pe acestă temă (Moulin Rouge - 2001), iar dansul can-can a apărut chiar și prin desenele copilăriei noastre. Atmosfera feerică și magică din cadrul spectacolelor atrage mulți curioși și vizitatori, care vor să retrăiască momentele acelor vremuri.

Din păcate, anul acesta nu am reușit să particip la un spectacol ai cabaretului deoarece prețurile sunt destul de mari, însă rămâne pe lista mea cu obiective/locuri de vizitat.

Sincer vă spun că am dat peste Moulin Rouge din întâmplare. Nu aveam în plan în aceea zi să ajung pe acolo, însă m-am rătăcit puțin pe niște străzi și am ajuns la Moulin Rouge. Tot prin această întâmplare am ajuns și pe la "Le murs de je t'aime". Aceștia sunt niște pereți pictați cu expresia "Te iubesc" în toate limbile.

Îmi place foarte foarte mult Parisul și ador să mă pierd pe străduțe și să descopăr locuri/magazine/parcuri sau alte elemente care nu sunt atât de mediatizate. Acesta este farmecul Parisului, după părerea mea. Sigur, nu trebuie evitate marile obiective turistice, însă de multe ori putem descoperi cele mai minunate și drăguțe locuri acolo unde nu ne așteptăm.




















Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu