Muzeul Orsay - Paris

Muzeul Orsay este unul dintre cele mai vizitate muzee din lume. Mă bucur că am avut ocazia să-l vizitez, gratuit chiar. De ce gratuit? Deoarece cetățenii/studenții care fac parte dintr-o țară membră a Uniunii Europene cu vârsta cuprinsă între 18-25 de ani pot vizita muzeele deținute de statul francez gratuit, doar cu buletinul. Este o oportunitate foarte bună, deoarece prețul unui bilet este de 12 Euro. Așa că, haideți să profităm la maxim de șansa de a ne îmbogăți cunoștințele și de a vedea unele dintre cele mai frumoase opere de artă.

Muzeul Orsay a fost înființat prin transformarea unei fostei gări. Este organizat pe trei nivele, curpinzând peste 80 de camere și în jur de 4.000 de opere de artă. Periodic, se organizează expoziții temporare. De asemenea, în interior se pot găsi și restaurante și cafenele (în perioada verii când am fost eu era coadă destul de mare la cafenele și restaurante, dar se merita, erau pur și simplu minunate).

În acest muzeu se regăsesc cele mai cunoscute opere ale pictorului Van Gogh, alături de alte creații care te lasă fără cuvinte. Eu nu sunt o cunoscătoare al domeniului artelor, însă mi-a făcut mare plăcere să-l vizitez și să vad acele opere atât de faimoase.

Din păcate, muzeul era foarte aglomerat și nu am reușit să fac poze așa cum mi-aș fi dorit eu, însă sper că aceste pe care le-am făcut să transmită o parte din frumusețea și izul acelor vremuri.

Te invit să vizitezi și tu acest muzeu când vei avea ocazia.

Vizionare plăcută!













Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu