Ser concentrat pentru regenerarea unghiilor și cuticulelor - Review produs



Să vă povestesc despre serul concentrat pentru regenerarea unghiilor și cuticulelor de la Feminohelp.

Văzusem pe la TV reclamă la acest produs, dar nu îl incercasem până acum. Am avut unghii cu gel doar de vreo 3 sau 4 ori, în rest folosesc ojă, așa că unghiile mele sunt destule de "agresate". Vă mărturisesc că unghiile sunt destul de fragile și se rup relativ ușor, așa că și acest produs mi-a venit ca o mănușă.

Produsul vine într-un ambalaj de carton, fiind de forma unui stilou de plastic. La vârf are o pensulă care face aplicarea foarte ușoară. 

Conține 5 uleiuri care, pe lângă faptul că ajută la regenerarea unghiei, are și un miros demențial, asemenea unui desert delicios. Cele 5 uleiuri sunt:
  • ulei de argan;
  • ulei de ricin;
  • ulei de măsline;
  • ulei de susan;
  • ulei de avocado.
Am testat serul în timp ce am făcut o pauză de câteva zile de la ojă și acetonă. L-am aplicat de 2 ori pe zi, timp de 5 zile, iar rezultatele nu au încetat să apară. Din păcate, nu am reușit să-l testez pe o perioadă mai lungă de timp. Pentru rezultate de durată este nevoie de utilizarea serului pe o perioadă mai lungă de timp.

Ce mi-a plăcut:
  • este ușor de utilizat;
  • miros extraordinar de plăcut;
  • rezultate vizibile în scurt timp;
Ce nu mi-a plăcut:
  •  nu am identificat aspecte care să nu-mi placă.
Am să folosesc serul în continuare, atât în pauzele dintre oje, cât și în timp ce unghiile sunt date cu ojă. Este o soluție rapidă și la îndemână pentru regenerarea unghiilor și cuticulelor.

Voi ați folosit serul Feminohelp? Ce părere aveți despre acesta?

Aștept cu drag comentariile voastre :) .

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu