Expo Flora - Expoziția din cadrul Festivalului Castanelor Baia Mare



Dacă nu știați, eu sunt de loc din Baia Mare. În fiecare an, toamna, de obicei în ultimul weekend al lunii septembrie (spun de obicei deoarece în acest an a avut loc la începutul lunii octombrie) au loc "zilele orașului" sub denumirea de Sărbătoarea Castanelor, care mai nou se numește Festivalul Castanelor.

Este un eveniment drag băimărenilor, care este așteptat cu nerăbdare în fiecare an. Precum orice eveniment de genul, sunt prezenți diferiție expozanți, "tiribombe" (mașinute, ciocanele, break dance și alte mașinării asemănătoare) și bineînțeles o zonă cu mâncare (mici, hamsii grătărele și tot tacâmul). Pe lângă acestea, în fiecare an se desfășoară și o expoziție florală, cu vânzare, în cadrul căreia sunt expuse produse florale de vânzare, cât și scenete realizate cu ajutorul florilor.

Anul acesta am reușit să ajung și eu pe acasă și implicit am trecut și pe la festival. De curiozitate, am vrut să vizitez și Expo Flora, pe care nu o mai vizitasem de câțiva ani buni. Când eram mică aveam o "tradiție" să merg cu mama sau cu școala în fiecare an la expoziție. Într-adevăr, în trecut era mult mai interesant (nu doar din prisma faptului că eram copil și acum văd astfel lucrurile), scenetele din flori fiind mult mai deosebite și impunătoare. Erau prezentate diferite scenete din flori, fie elemente simbolice ale orașului, fie care au legătură cu festivalul.

Anul acesta am rămas dezamăgită de expoziție, întrucât a fost foarte sărăcăcioasă: puține scenete, puțini expozanți și foarte puțini vizitatori. Chiar fusesem curioasă să revăd o expoziție pe care nu o vizitasem de mult timp, am ramăs surprinsă... dar nu plăcut. M-am bucurat însă că am o vizitez și în acesta stadiu, mai ales că eram cu o persoană care nu mai vizitase niciodată Expo Flora. Apropo, intrarea a fost 3 lei.

Totuși sunt optimistă și sper că anul viitor Sărbătoarea Castanelor se va ridica la standardele de odinioară, mai ales Expo Flora.

Postarea nu e completă fără detalii despre outfit-ul pe care l-am purtat. Piesele mele favorite ale toamnei:

Tricou Sinsay - Princess is bored
Jeans: Pull & Bear
Pantofi sport: Zara 
Geantă: Terranova
Geacă: Camaieu
Pulover: New Yorker
















Share this:

,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu