Street Food Festival Cluj-Napoca


Anul acesta am participat pentru prima dată la Street Food Festival. Evenimentul a fost promovat destul de intens pe social media și abia așteptam să fie 6 iulie să înceapă festivalul.

Festivalul a avut loc în perioada 6-9 iulie și s-a desfășurat pe Aleea Stadionului, lângă Cluj Arena. De departe se simțea mirosul îmbietor de mâncare,

Multă culoare, spații de savurat mâncarea și muzică bună. Acesta a fost "pachetul" care m-a întâmpinat la intrare. Erau atât de multe rulote care îmi furau privirea încât nici nu știam de unde să încep. Puțin după intrare se afla un stand Pepsi, la care se desfășura campania Pepsi Challenge. Această provocare consta în degustarea a două pahare suc Pepsi sau Cola, iar mai apoi să spui care dintre cele două ți-au plăcut mai mult. Indiferent de răspunsul dat, nu exista opțiunea de a pierde. Am participat și am câștigat o pereche simpatică de ochelari de soare retro, care se asortau perfect cu festivalul.

De departe vedetele festivalului au fost... hambugerii. Fiecare rulotă care vindea hambugeri avea un fel unic de a-i prezenta și a-i servi, care mai de care mai deosebit și creativ. Îți făceau cu ochiul și furau privirele trecătorilor. Am observat că pe lângă hamburgeri, se mai savurau și calamari prăjiți, paella și mâncare mexicană.

Plecasem de acasă cu gândul să încerc ceva nou, ce nu am mai mâncat, așa că m-am oprit la una dintre ultimele rulote, cea canadiană. Am ales preparatul Pulled Pork, un preparat din cartofi prăjiți, carne de porc barbeque, brânză, castraveți murați și roșii.

Am găsit și locul perfect pentru a mânca: lângă stadion, era amenajată o scenă și niște "canapele" din paleți industriali, pe care erau așezate perne și salteluțe. Cum scenă egal concert, am avut parte și de muzică live, care a creat o atmosferă "delicioasă".

Am participat trei zile la festival: joi, vineri și sâmbătă.

Vineri mi-au făcut cu ochiul un hamburger de pui cu cartofi prăjiți dulci de la Marty, iar sâmbătă am încercat castraveții murați pane cu sos brie.

Sigur dulciurile, băuturile și voia bună nu au lipsit de la Street Food Festival.

Mi-a plăcut cum a fost organizat evenimentul, era destul de curat dat fiind că era mereu cineva care strângea de pe mese și mizeria din jur. Se găseau locuri de mâncat și șezlonguri.

Aștept cu nerăbdare ediția de anul viitor! Până atunci, las fotografiile să țină de poftă.




















Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu