Fairytale...

Astăzi am să vă povestesc despre sedință foto pe care am făcut-o la ruinele castelului Lonyai din Medieșul Aurit, județul Satu Mare.

Castelul Lonyai este un castel care a fost construit în anul 1630 de către Sigismund Lonyai, informaÈ›ie care se regăseÈ™te È™i astăzi inscripÈ›ionată la intrarea în castel: "ANNO DNI MDCXXX MAGS SIGIS DE LONIA COMES COTT CRASNEN A FVNDAMENTIS EXTRVXIT "
Pe locul castelului a fost o cetate atestată din anul 1278.

Am fost plăcut surprinsă de acest loc, în special de faptul că acest castel a rezistat totuși atât de mulți ani, chiar dacă acum este o ruină. De asemenea, locul este de poveste, plin de culoare datorită trandafirilor care împrejmuiesc cetatea.

Am să mai mai întorc cu siguranță în acest loc și am să le povestesc și altora, să îi îndemn să viziteze acest loc când au posibilitatea.

A fost pentru mine cea mai frumoasă sedință foto pe care am făcut-o vreodată și în acele momente simțeam că am călătorit în timp câteva sute bune de ani, simțeam că sunt în acea epocă. Pur și simplu minunat.

P.s.: Mi-am făcut și un admirator, un băiețel simpatic mi-a oferit un trandafir.














Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu