Cetatea Râșnov

Vara aceasta am ajuns din nou pe la Cetatea Râșnov. Cetatea este situată în orașul Râșnov din județul Brașov.


Cetatea se poate zări chiar de la depărtare, fiind amplasată pe un deal stâncos, care este împrejmuit de pădure.


Accesul spre cetate se poate face în două feluri: fie cu liftul (contra cost), fie pe scări. Eu am optat pentru cea de-a doua opțiune. Pe parcurs ce urcam, priveliștea era tot mai minunată. Coloristica era superbă: acoperișurile maro ale caselor, copacii verzi și cerul albastru.





Încetul cu încetul am ajuns sus, la cetate.


Cele mai vechi structuri ale cetății datează din sec. al XIV-lea. Poziționarea strategică a acesteia controla accesul în Transilvania dinspre Valea Râșnoavei.


Accesul spre curtea interioară a cetății se face contra cost, respectiv 12 lei adulți, 6 lei elevi, studenți.








De asemenea, în curtea interioară se desfășoară diferite activități.



Rătăcind pe străduțele cetății îmi imaginam că sunt în vremurile acelea, pot să spun că am făcut o călătorie în timp cu câteva sute de ani.










Recomand cu drag vizitarea cetății atunci când veți avea ocazia, deoarece este bine păstrată, iar spiritul medieval este peste tot.
Pe parcursul vizitei am intrat într-o altă lume: o lume fără mașini, tehnologie sau clădiri înalte și moderne.
Cu siguranță am să revin cu drag aici ori de câte ori voi avea ocazia.
Pentru mai multe informații despre vizită nu ezitați să-mi scrieți.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu