#pelac

Weekend-ul trecut am evadat puțin în natură, mai exact am mers la lacul Bodi, din jud. Maramureș, pe drum spre Șuior. Lacul se află la 17 km de Baia Mare.

Este un loc deosebit, cu multă verdeață È™i liniÈ™tit. Se poate face È™i baie în lac, însă eu am ales să merg doar la o plimbare în jurul lacului. 
Alți oameni care erau acolo s-au scăldat în lac, erau la picnic sau au mers cu hidrobicicleta pe lac.
Am mers și eu într-o plimbare cu hidrobicicleta, prețul era accesibil (15 lei/30 min), și odată ce am ajuns în mijlocul lacului priveliștea era grozavă, verdeață în stânga și în dreapta, aer curat și liniște.
Dacă eÈ™ti din Baia Mare sau ajungi prin MaramureÈ™, îți recomand să faci È™i tu o vizită, merită! 
Pozele de mai jos exprimă mai mult decât am reușit eu să surprind în cuvinte.













Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu