Fericirea este .... vacanța la malul mării

După o perioadă extrem de încărcată și tensionată prin care am trecut în ultima vreme, ședința de echitație și această vacanță la malul mării este tot ceea ce am nevoie ca să-mi încarc bateriile.
Iubesc marea, nisipul, plaja, iubesc să vin la malul mării. Ador să aud dimineața pescărușii și să simt briza mării care îmi adie prin păr.. Anul acesta recunosc că am venit de vreo cinci ori la Constanța și de fiecare dată m-am întâlnit și cu marea.
După ce am ajuns în Constanța primul lucru pe care l-am făcut a fost să merg pe malul mării și să mă descalț, să simt nisipul sub picioare. Mi-a fost cel mai dor de pacea și de sentimentul pe care mi-l oferă marea în acest timp al anului. E liniște, nu e aglomerat și razele soarelui te mângâie timid.
Spre seară am mers puțin la cumpărături și mai apoi m-am odihnit puțin pentru aventura care avea să înceapă a doua zi.
Astăzi, am mers din nou pe plajă (de obicei merg în Mamaia). Am avut parte de încă o zi minunată, plină de soare și fericire. Totodată, am închiriat și o bicicletă. Am pedalat de la Leeloo (City Park Mall) prin parcul Tăbăcăriei, prin Satul de Vacanță și apoi am ajuns pe malul mării, am mers pe lângă telegondolă.
A fost o zi minunată, m-am relaxat și am făcut multe poze. A fost perfect!
















Share this:

,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu