Fashion Brand Identity 3rd Edition
A fost o prezentare interactivă, cu exemple, care a fost concepută pe înțelesul tuturor. De asemenea, în public au fost prezente și studentele invitatului din Olanda. S-a creat o atmosferă plăcută, deși au fost mai multe probleme tehnice cu sonorizarea (microfonul ba mergea, ba nu mergea).
La sfârșitul prezentării a avut loc un fashion show, creatoarele fiind tinere din Cluj-Napoca: Isabela Teodor, Xenia, Mihaela Cirlugie și Luminița Balazs.
Am avut parte și de o mică surpriză: un spectacol de dans la bară (artistic, nu vulgar).
Intrarea a fost gratuită.
Ce mi-a plăcut:
- Abodarea pe care Clarence van der Putte a ales-o, îmbinarea fashion marketing;
- Atmosfera evenimentului;
- Prezentarea de modă;
- Ideea evenimentului;
- Locația;
- Prezentarea.
Ce nu mi-a plăcut:
- Organizarea: au fost destul de multe probleme tehnice și de organizare a prezentării de modă.
Per total, a fost un eveniment reușit și aș participa cu mare drag și la altele asemănătoare. Până atunci, vă las o parte din creațiile fetelor, în care se simte puțin și atmosfera care a fost la eveniment.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu