Fericirea este ... lecția de echitație

Am descoperit acest sport în toamna anului trecut și de atunci acesta a devenit pentru mine un hobby pe care îl practic cu drag ori de câte ori am posibilitatea.
Echitația este pentru mine un mod prin care mă eliberez de toate grijile și simt că lumea e mea. În momentul în care urc pe cal, totul se schimbă. Sunt cea mai fericită și mai relaxată persoană din lume. Ador acest sentiment și îmi doresc ca fiecare om să aibă ocazia de a simți vreodată acest sentiment inedit.
Am fost până acum de trei ori la echitație în cadrul "Școlii de călărie - Hipopas" din Băița, județul Maramureș, situată la 15 km de Baia Mare. Am ramăs plăcut impresionată de acel loc și mai ales de instructor, domnul Alexandru Andrei Săbau, care, după părerea mea, este un instructor foarte bun, care are răbdare cu elevii săi și se dedică întru totul acestei meserii.
Dat fiind că în octombrie anul trecut a fost prima dată când am urcat pe un cal, am avut puține emoții, mai ales când a început să se miște, însă acela a fost singurul moment în care mi-a fost frică. Încetul cu încetul m-am obișnuit cu Nadia și mă simțeam ca și cum toată viața mea am călărit. Prima mea ședință a fost de 30 de minute. Am început cu niște exerciții de echilibru, iar mai apoi am făcut trap.
A doua oară am făcut o ședință de 60 de minute în care pe lângă exercițiile de prima dată am învățat cum să conduc calul singură, dârlogii find în mâna mea. Am mers și la o mică plimbare prin pădurea situată în apropiere.
Ieri, după o pauză de câteva luni, simțeam efectiv că am nevoie de această ședință, mi-era dor dar aveam nevoie și de o zi de relaxare completă, S-a simțit această pauza destul de lungă însă nu am uitat atât de multe pe cât am crezut. M-am ales cu o febră musculară de toată frumusețea în urma sedinței de o oră, dar a meritat totul. De abia aștept să mai vin pe acasă și să mai ajung din nou la o ședință de echitație
Echitația este un sport care lucrează musculatura picioarelor și a feselor și îmbunătățesțe postura spatelui, toate astea pe lângă cele mai mari beneficii pe care le aduce precum fericirea și libertatea.












Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu